28 Ocak 2010 Perşembe

geri dönüş...

neredeyse 3 aydır yazmıyorum şu yoğun dönemimde canım bir şeyler karalamak istedi dedim hadi elim değmişken bi de template'İni de değiştireyim blogun. demez olaydım... içimdeki o geri dönüş hevesi, bayram tatilinden dönen tatilcinin trafik çilesine döndü adeta. lan arkadaş bir tane düzgün template yok, maalesef yok abi... en sonunda önüme çıkan ilk template'i yükledim artık birkaç gün bununla idare edicem. yazılıp, çizilecek çok şey var, yarın sınavım var... neyse şindi yatayım sabah dinç kafayla çalışırım. 




3 echoes:

hypnos dedi ki...

sefa sahalardaaa=) bence gayet şık bi tema olmuş yaa bi de sağdaki şeylerde güzel. dur bakayım müzikleri falan çalmaya çalışayım kıskandım be=)

arshavin7adam dedi ki...

evet ya epeydir yazmıyodum birikmiş içimde sürekli bişeyler yazasım geliyo. şu sınavlar da bitsin tam gaz giricem. evet aradığım temayı bulabildim en sonunda beğendiğin için teşekkür (: müzikleri de grooveshark.com'a üye olup widget yaratarak çalabilersin ekieki (:

ron dedi ki...

bunlar hep kar hafız oyuncağı? çıkış noktası bu mu aq?